Dinsdag 14 maart 2017 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dinsdag 14 maart 2017 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14 maart 2017

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

14 Maart 2017 | Indonesië, Sanur

Hallo lieve allemaal,

Allereerst allemaal bedankt voor de leuke en lieve reacties.

We hebben weer wat ondernomen,dus leuk om hier verslag van te doen.
Zondag 12 maart
Op deze dag hebben we heerlijk geluierd. Heerlijk van de zon genoten. Later op de dag afscheid genomen van een deel van ons reisgezelschap. 's Avonds heerlijk weer gegeten en niet zo laat naar bed. De volgende dag gingen we weer op pad met onze privé gids.

Maandag 13 maart
Vandaag vertrokken we om 9 uur. Onze eerste stop was weer bij de zilverfabriek "best to buddha ". Hier hebben we weer het nodige gekocht. We vervogen onze weg naar lake Batur. Daar hadden we een schitterend uitzicht op een nog werkende vulkaan,die in 1927 voor het laatst is uitgebarsten. En tevens zagen we ook de hoogste berg"krater" van Bali " de mount Agung". We reden terug door een groot bamboe bos en kwamen aan bij een typisch Balinees dorp. Het dorp heet Penglipuran. Hier hebben we kunnen kijken hoe de mensen hier wonen. Ieder huis heeft een eigen tempel. Na ons bezoek aan het dorp zijn we gestopt voor de lunch,waar we een mooi uitzicht hadden over rijstvelden. Echter toen we weer verder gingen,de bergen in, kwamen we aan bij het plaatsje Tegallalang. Hier hadden we echt een schitterden uitzicht op de rijstvelden. We waren dan ook niet de enigen die daar van het mooie uitzicht genoten. We kwamen daar zelfs nog mensen tegen van ons reisgezelschap, die in een ander hotel op bali verbleven. Op de terugweg naar ons hotel reden we door straten,kilometers lang en mooie winkels. Die alleen voor de export zijn. Ook hebben we nog een stop gemaakt bij het plaatsje Mas. Daar bezochten we een werkplaats voor houtbewerking. Rond 18.00 uur waren we moe maar voldaan bij ons hotel. We hebben een schitterende dag gehad, de gids heeft ons echt mooie dingen van Bali laten zien.
Dinsdag 14 maart
Vandaag weer een relaxdag. Wel vroeg op om heerlijk van de zon te genieten. Marja en ik zijn om 10.00 uur met de shuttlebus naar Hardys gegaan,in het centrum van Sanur. Dit is een grote winkel,waar van alles verkocht word. Alleen je kan daar niet pingelen. Dus wat rondgekeken en daarna weer terug naar hotel . Nu met de bus van het mercure hotel,war naast ons ligt. Niemand kent ons,dus maakt niets uit. Vanmiddag was het bewolkt en vielen wat druppeltjes. We hebben een heerlijke dag gehad.

Zo,dat was dus een van de laatste verslagen. We hebben nu nog 2 dagen om te genieten.

Groetjes en veel liefs
Marian, Peter, Marja en Hans

• 14 Maart 2017 - 12:33

Varola:

Dit zal ik eens mooi onthouden....goede tips !!

• 14 Maart 2017 - 13:17

Em:

Ha die vakantiegangers,
    Ik heb het e.e.a. opgezocht en zie alleen maar oogverblindend mooie plaatjes met prachtige kleuren.
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Geniet ervan.
    Groetjes van Em.

• 14 Maart 2017 - 16:15

Mieke:

nog maar twee dagen!!! wat gaat het toch snel! Goed te lezen dat jullie zo genieten. Doe dat nog maar ff.
    Pak alle zonnestraaltjes nog maar mee...het belooft niet veel goeds hier wat dat betreft.

• 14 Maart 2017 - 20:34

Karin:

Lieve schatten geniet nog van jullie laatste dagen
    KUS Peter en Karin

• 15 Maart 2017 - 15:59

Marigon En Tony:

Ha vacantiegangers
    Nog lekker even genieten daar.
    En tot snel