Zaterdag 11 maart 2017 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 maart 2017 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 maart 2017

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

11 Maart 2017 | Indonesië, Sanur

Hallo lieve allemaal,

Allereerst allemaal bedankt voor de leuke en lieve reacties.

Gaan we nu weer verder met ons verslag. Dit word geschreven op het strand onder de palmbomen.

Woensdag 8 maart hebben we een heerlijke relaxdag gehad. Heerlijk aan het strand,af en toe afgewisseld door een "koele" duik in de warme zee. Tussen de middag heerlijk lunchen aan het strand. Voor ongeveer 7 euro met z'n tweeën heerlijk eten en drinken. Vers bereid.
's Avonds weer heerlijk eten bij Retro,waar we tevens voor donderdag een chauffeur met auto voor donderdag hebben geregeld voor 50 euro voor een hele dag met 6 personen.

Donderdag 9 maart
Vandaag vertrekken we om 9 uur met 6 personen met onze privé chauffeur. Onze eerste stop is bij de zilverfabriek, waar ze de mooiste sieraden hebben. Best to buddha (ofwel buddha to buddha) Hier word dan ook goed gekocht. Onze volgende stop was bij een koffie/thee proeverij. Dit lag in een mooie tropische tuin. Hier hebben ze de beste koffie ter wereld. De kopi loewak. De koffie is zo zeldzaam door het proces van de koffiebonen. Loewak is een civetkatachtige. En kopi is het Indonesische woord voor koffiebonen. De loewak eet die koffiebessen, het vruchtvlees word verteerder en de pitten worden in de ontlasting opgevangen. Ze worden gewassen,gedroogd en gestampt tot de lekkerste koffie. Blijkbaar is dat zo, ikzelf weet het niet want ik drink geen koffie. Hier was ook een grote leguaan en een vliegende hond. Hierna gingen we door naar Ubud, alwaar we een plaatselijke markt bezochten. Onze volgende stop was bij tanah lot, de mooie zee tempel. Nu hadden we een helder zicht. Vorig jaar stonden we daar in de stromende regen. Om 19.00 uur kwamen we moe maar voldaan weer bij ons hotel. We hadden weer veel mooie dingen gezien.

Vrijdag 10 maart 2017
Vandaag weer een relaxdag. Heerlijk op het strand luieren, met soms een "verfrissende " duik. Dit is ook heerlijk. Maandag gaan we weer op stap met onze privé chauffeur. Dat hebben we vanavond tijdens ons diner afgesproken.

Zaterdag 11 maart 2017
Wederom een relaxdag. Allen nu ff hard werken aan het verslag voor jullie op het strand. We gaan nu weer heerlijk lunchen.
Tot gauw weer

Groetjes en veel liefs
Marian , Peter, Marja en Hans

• 11 Maart 2017 - 08:03

Truus Bergen - Senders :

Hallo lieve mensen, fijn om te horen dat het weer

• 11 Maart 2017 - 09:11

Corrie En Jan:

Hoi luitjes.De ene dag een uitstapje en mooie dingen zien. De volgende dag lekker relaxen aan de zee onder de palmbomen. Lekker eten en een duikje nemen. Wie doet je wat. KLinkt goed. Gr. Corrie en Jan

• 11 Maart 2017 - 09:46

Karin:

Wat een leuk verslag.
    Jij hebt het zo geschreven alsof ik er zelf bij was.
    Nog veel plezier en geniet nog van de resterende dagen.
    Liefs Peter&Karin

• 11 Maart 2017 - 17:18

Mieke:

guttegut...het is wel ploeteren onder de palmbomen aan het strand om ons verslag te doen van alle uitstapjes :-)
    maar wel heel leuk om te lezen!!! Ik verheug me nu al op het volgende verhaal.
    Veel plezier jongens
    xxx

• 12 Maart 2017 - 10:35

Karin:

Zo te lezen is t heerlijk daar geniet ze nog grtjs aan allemaal xx

• 13 Maart 2017 - 10:38

Rina En Hein :

wat een reis zeg geweldig geniet nog lekker van de strand vakantie
    en wat een mooi verslag wij beleven deze reis van jullie ook op deze manier geweldig
    gr Hein en Rina

• 13 Maart 2017 - 19:26

Ria En Gerard:

Hallo vakantievierders
    Heerlijk relax op het strand en de volgende dag met je
    privé chauffeur op pad , wie doet jullie wat !!!
    Geniet ervan en t was weer n mooi verslag.
    Gr Ria En Gerard

• 13 Maart 2017 - 20:21

Reggie:

Nog een paar fijne dagen! Gaan wij hier ook even genieten van een paar mooie lentedagen!!
    Groeten!
    Gerard en Reggie