Rondreis Java Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Rondreis Java Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Rondreis Java Bali

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

23 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Hallo lieve allemaal,

Het is bijna weer zover. Over 2 dagen gaan we vertrekken naar het mooie Indonesië. We gaan 9 dagen een rondreis maken over Java, daarna gaan we met de boot naar Bali, waar we nog 10 heerlijke stranddag en zullen hebben.
We verblijven daar in het prachtige hotel Prama Sanur Beach Hotel. Direct aan zee onder de palmbomen.natuurlijk.
We gaan met een reisgezelschap, en tevens nog met 2 reisgenoten, Marja en Hans. Marja is een collega van Marian. We hebben er met z'n vieren ook veel zin in. We gaan weer proberen om een leuk reisverslag te maken,zodat we de mooie dingen met jullie kunnen delen.

Hopelijk gaan jullie net zo genieten als wij.

Groetjes en veel liefs

Marian enPeter

• 23 Februari 2017 - 22:50

Corrie En Jan:

Marian en Peter wat leuk dat wij jullie weer kunnen volgen op deze reis. Wij wensen jullie ook Marja en Hans veel reisplezier. We kijken uit naar jullie avonturen. Gr. Corrie en Jan

• 24 Februari 2017 - 08:34

Yolanda Vd Berg:

hoi Marian en peter wij wensen jullie een hele goede reis en geniet ervan wij gaan jullie zeker volgen
    maak er weer een mooie tijd van maar dat zal zeker gaan lukken onder de palmbomen
    veel liefs van ons

• 25 Februari 2017 - 09:44

Reggie:

Beste reizigers,
    Wat een fijn vooruitzicht!
    We wensen jullie allemaal een fijne reis en ga genieten! We gaan jullie " volgen"!
    Groeten!
    Gerard en Reggie ( zusje van Marja)!!

• 25 Februari 2017 - 20:45

Ria En Gerard:

Een hele fijne vakantie met z'n viertjes
    We kijken weer uit naar jullie mooi verhalen

Gr Ria en Gerard