Dag 10 en 11 - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 10 en 11 - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 10 en 11

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

20 September 2012 | Maleisië, Pangkor

Donderdag 20 september 2012.

Hallo lieve allemaal,

Gistermorgen vertrokken we vroeg vanuit Cameron Highlands naar het tropische eiland Pangor Islands om 1 1/2 dag te genieten van zon,zee en strand. Na weer een prachtige rit door de hooglanden bezochten we nog een palmolieplantage. Daarna verder richting de haven voor de boottocht naar Pangor Islands. Na 20 minuten varen kwamen we op het eiland aan, waar een hotelbusje(leek wel een gevangeniswagen die je kent uit films) ons naar het hotel bracht. Een prachtig hotel op een bounty eiland, zo aan zee. Er lopen hier apen en toekans rond, dus je moet je kamer goed gesloten houden. Na een heerlijk diner een keer vroeg naar bed, we waren moe!!!!
Vanochtend vertrokken we om 9 uur voor een rondrit over het eiland, wat niet erg groot is, namelijk 9 bij 7 km.
Is wel een mooie natuur. Ook bezochten we hier een Chinese tempel en natuurlijk de haven. Vanmiddag heerlijk gerelaxt aan het strand onder het genot van een tropische cocktail. Nu zometeen nog wat mooie foto's maken van de zonsondergang en dan een heerlijk diner.
Morgen vroeg vertrek. We moeten al om 8 uur de boot hebben naar het vaste land. Vanuit de haven gaan we naar het volgende eiland, namelijk penang. Dan gaan we over een brug van 8 km lengte. Maar dat vertel ik in het volgende verslag.

Groetjes en veel liefs

Marian en Peter

• 20 September 2012 - 13:23

Marja:

Hallo Marian en Peter,
    Heb net alles gelezen en wordt al weer een beetje jaloers !!!! Geniet er nog even van hé !!!
    Groetjes Marja

• 21 September 2012 - 09:37

Evy En Lynn:

Lieve (o)pa en (o)ma,

Wat een mooie verslagen, we hebben na terugkomst van onze vakantie alles op ons gemak doorgelezen!! (met het "tiegtuig", wat Lynn constant zegt, super lief!!)

Echt super mooie avonturen hebben jullie al meegemaakt, wat zijn we benieuwd naar de foto's!
    Evy zei vande week nog in het peuterbadje, mijn opa Jansen en oma Jansen zijn in Maleisie....:-)!!
    We zijn benieuwd naar jullie volgende verhaal!
    Geniet er heerlijk van en kijk goed uit!!

Heel veel dikke knuffels van Evy en Lynn en natuurlijk ook heel veel liefs van Hein en Kim