Dag 14 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

23 September 2012 | Maleisië, Langkawi Islands

Hallo lieve allemaal,

Hier dan een verslag vanuit ons laatste adres tijdens onze rondreis.
Vanochtend al om 6 uur wake-up call, we zouden om half acht vertrekken naar de haven. We moesten om half negen de boot halen naar Langkawi voor onze laatste stranddagen. Na 3 uur varen over de Straat van Malakka kwamen we bij een schitterend bounty eiland aan. Hier namen we afscheid van onze fantastische reisleider Bert, met de nodige traantjes, die ons fantastisch en vakkundig met het mooie Maleisie heeft laten kennismaken. Na 3 kwartier rijden met de bus, hebben we eerst onze medereizigers afgezet bij hun hotel. Wij gingen als enigen naar het volgende hotel, Berjaya ,een schitterend resort. We moeten hier wel ramen en deuren gesloten houden, anders krijgen wij onnodige gasten,apen, binnen. Dit is echt een paradijs op aarde. Als we naar de lobby, het zwembad of de zee willen, moeten we bellen voor vervoer, die ook binnen 3 minuten er is. De vrijstaande villa's liggen namelijk tegen een berg aan. Vanavond zijn we naar de haven geweest, waar we heerlijk hebben gegeten aan het water. Morgen is het weer vroeg dag voor onze laatste excursie, de Mangrovetour. We houden jullie wel op de hoogte van onze belevenissen tijdens die tour.

Groetjes en veel liefs

Marian en Peter

• 23 September 2012 - 16:49

Fam Dekkers:

Lieve (o)pa en (o)ma,

Geniet nog heerlijk van jullie laatste daagjes/ week aan het strand!!
    En doe genoeg zonnestraaltjes op, want hier in NL, schijnt de zon maar weing...;-)!

Heel veel liefs en dikke knuffels van Evy en Lynn en natuurlijk van Hein en Kim

• 23 September 2012 - 17:45

Mieke:

Geniet nog van de laatste dagen , hier is het herfst!!!!!!!

• 23 September 2012 - 20:53

Karin:

Hallo daar
    Heb jullie verslag gevolgd erg mooie reis jullie hebben het naar jullie zin daar.
    Lekker nog paar stranddagen ook fijn
    Grx karin