Dag 9 - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

18 September 2012 | Maleisië, Cameron Highlands

Hallo lieve allemaal,
Allereerst bedankt voor jullie lieve en leuke reakties.
Vandaag is het alweer dinsdag 18 september 2012. De dag zit er hier alweer bijna op. We hebben vandaag weer veel meegemaakt en veel gelachen. Het was vanmorgen vroeg dat, want we zouden vertrekken vanuit Kuala Lumpur naar de Cameron Highlands. De eerste 2 uur reden we nog vlak, maar toen reden we de bergen in. We moesten 657 bochten door. Het was een mooie tocht de bergen in. Onderweg stopten we bij een waterval, alwaar we leuke foto's konden maken. Nadat we de weg vervolgd hadden stopten we bij een theeplantage, alwaar we thee hebben gekocht. De volgende stop was een lunchstop. Nadat we gegeten hadden, wat overigens weer heerlijk smaakte. Werd er karaoke gedaan. We deden zelfs de polonaise. Daarna gingen we verder en bezochten we een vlindertuin. Hier waren prachtige vlinders, maar ook verschillende insekten, zoals,wandelende takken, Beatle ,geko's en schorpioenen, die Marian heeft vastgehouden. Daarna nog een stop bij een plaatselijke markt en onze laatste sop was het hotel. Dat ligt op ongeveer 1500 meter hoogte. Het is hier een stuk frisser. De kamers zijn schitterend mooi!!!!!
Morgen vertrekken we hier weer helaas, maar dan gaan we naar het strand.

Dat was het dan voor vandaag. Hopelijk kunnen we morgen weer een leuk verslag schrijven.
Wij gaan nu zometeen lekker naar bed, het is hier nu namelijk kwart over tien 's Avonds.

Groetjes en veel liefs

Marian en Peter

• 18 September 2012 - 16:15

Yolanda En Remko:

wat fijn om te lezen dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.

• 18 September 2012 - 16:32

Mieke:

Hoi hoi,

Geweldig zoals jullie genieten en wat een mooie verslagen van de reis.

Hier is het somber weer,

• 18 September 2012 - 16:32

Mieke:

Hoi hoi,

Geweldig zoals jullie genieten en wat een mooie verslagen van de reis.

Hier is het somber weer,

• 18 September 2012 - 19:40

Sjannie Kipping:

nog een fijne vacantie.
    morgen gaan wij de lucht in naar turkeye.
    dus groetjes van ons