Dag 13 dinsdag 30 juli 2019 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 13 dinsdag 30 juli 2019 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 13 dinsdag 30 juli 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

Nu nemen we jullie weer verder mee op reis. Nadat we ons ontbijt op hebben, is het tijd om te vertrekken. Om 9.15 uur vertrokken we richting Las Vegas. Was weer een lange rit, maar na een klein uurtje stopten we in het stadje Williams. Dit ligt op de route 66 en hier is het nog wel authentiek. Nadat de nodige foto's gemaakt zijn , gaan we weer verder. Bij Selligmann gaan we de echte route 66 op. Wel weer even foto's gemaakt. Dan weer verder. Het is wederom een mooie route. Het is hier zo afwisselend!!! En erg warm, maar in de auto hebben we hier geen last van. We kijken uit naar een plekje om te picknicken. We stopten bij een plekje waar we een sanitaire stop (dixie) konden maken en eventueel picknicken. Er was hier een winkeltje(oude caravan) waar Lewis een mooi shirt en pet(route 66) en een Amerikaanse vlag scoorde. Er stonden ook kraampjes waar de meisjes een mooie ring lieten maken door een vriendelijke navajo. Hij legde alles precies uit.
Maar hier picknicken was geen optie. Veel te heet en geen schaduw. Dus nu door naar Oatman. Het stadje waar de ezels los rondlopen. Maar om daar te komen moesten we weer door de bergen. Deze weg is dus ook de route 66. Rina en Kim vonden deze weg echt heel erg eng. Veel klimmen, scherpe onoverzichtelijke bochten brachten ons naar het dorpje. Hier heeft de tijd echt stil gestaan. We waanden ons in het wilde westen. Saloons, restaurantjes en huizen uit die tijd. En er liepen ezels los door de straat. Evy en lynn meteen de auto uit en de ezels geaaid, wat wel een beetje eng was. Lewis zat veilig in de auto met Rina met een open raam, totdat een ezel de raam likte, daar schrok hij zo van, dat hij gelijk de raam dicht deed. Ezel bijna met snuit tussen de raam. Er kwamen steeds meer ezels en ze balkten erop los . Het was moeilijk, maar we moesten weer verder. Maar.....We hadden nog steeds niet gepicknickt. Na weer een stuk gereden te hebben kwamen we bij een soort golfresort waar we stopten bij een grasveld met bomen, waaronder we hebben gepicknickt. Daarna verder tot onze volgende stop Tahitti suite resort in Las Vegas.
Een schitterend resorts, mooie kamers en zwembad.nadat we zijn opgefrist naar het oude Vegas. We kijken onze ogen uit wat we hier zien. Alle gokkasten, lichtjes en entertainment. Nadat we hebben gegeten, waagde Peter een gokje, maar er was meteen beveiliging, de kids mochten hier niet bij blijven. De 5 dollar was zo verloren en konden we terug naar het hotel. De kids mochten nog ff zwemmen in het donker en dan naar bed. Daarna nog geproost op weer een mooie dag met vele mooie indrukken. En ook nog ff l plannen voor de volgende dag. Er is besloten dat Marian en Peter de helikoptervlucht gaan maken. Dus nu gauw naar bed, morgen vroeg dag.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers
Kim, Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis
Hein sr en Rina

• 01 Augustus 2019 - 04:19

Corrie En Jan:

Hoi allemaal. Het word steeds leuker.
    Mooi die oude stadjes. Leuke fotos.
    Stoere meiden die de ezels aaien. Lewis met
    een mooie pet.
    En dan Vegas. Moet wel apart zijn al die gokkasten
    en die verlichting.
    Heel veel plezier en op naar morgen.
    Spannend...……..
    Gr. Corrie en Jan

• 01 Augustus 2019 - 15:41

Ria En Gerard:

Hoi allemaal wat n mooie reis weer dat konden we ook aan
    De foto’s zien . En de kids genieten ook nog steeds. Er waren n paar foto’s bij die ik nog
    Herinner van ons Wilma en Mart toen ze bij Lisette waren en die route 66 ook hebben gereden naar Vegas . Op naar morgen en geniet van jullie helicopters vlucht Marian en Peter
    Hein en Rina voor straks een goede vlucht terug.
    Groetjes aan iedereen van ons uit Vlijmen