Dag 16 vrijdag 2 augustus 2019 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 16 vrijdag 2 augustus 2019 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 16 vrijdag 2 augustus 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

03 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Sedona

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

We gaan weer verder met onze reis..
Dag 16 alweer.
We hebben heerlijk geslapen in Hurricane. Na een heerlijk ontbijt ff naar wallmark voor onze boodschappen. Daarna de koffers inladen en konden we vertrekken naar Sedona. Word een lange rit van bijna 5 1/2 uur. Is weer een mooie rit door de canyons. We genieten dan ook weer van de mooie uitzichten. Bij een vieuw point gestopt voor mooie foto's te maken en de kids op de rocks geschreven dat wij er geweest zijn. Dan weer verder. Bij Marble Canyon gestopt voor de picknick. Dat hebben we in de auto gedaan, het was nl snikheet, ongeveer 43 graden. Dan weer verder en net voor Flagstaff hebben we getankt. We zien de lucht steeds donkerder worden en rijden snel verder. Er word dan ook gewaarschuwd op de weg voor slecht weer. Het onweerde en begon ook te regenen. Dus vandaag kon er helaas niet gezwommen worden. De temperatuur was ook flink gedaald naar 23 graden. Tegenover het hotel zat een pizzeria, alweer we heerlijk hebben gegeten. De kids konden daarna lekker vroeg ( 21.00 uur) naar bed. Rond 22.30 uur gingen wij ook lekker slapen.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers
Kim, Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis

• 03 Augustus 2019 - 13:29

Corrie En Jan:

Zo zie je nog eens wat van Amerika.
    En wat een hitte.
    Gezellig een picknick onderweg. Leuk hoor.
    Lekker op tijd naar bed ben je weer uitgerust voor morgen.
    Lieve groetjes van ons.

• 03 Augustus 2019 - 15:56

Rina En Hein :

hallo wat fijn om te lezen dat jullie er weer een bijzondere dag van hebben gemaakt jullie mis ik wel hoor wat was het een fijne vakantie samen met jullie dikke kus van ons xxxxxxxxxx geniet ervan gr oma Rina

• 03 Augustus 2019 - 19:19

Mieke:

wat een mooie reis maken jullie weer! en zo bijzonder met de kleintjes van Kim en Hein erbij.
    Geniet er maar van!
    groetjes