Dag 14 woensdag 31 juli 2019 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 14 woensdag 31 juli 2019 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 14 woensdag 31 juli 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

01 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo lieve allemaal

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties

En dan nu verder met onze reis. Alweer de 14e dag van onze reis.
Vandaag gaan Peter en Marian de helicopter vlucht doen. Was vroeg dag. Wij waren in de veronderstelling dat we om 8 uur zouden worden opgehaald, dus de wekkers stonden op kwart voor 7. En wat denk je, om kwart over 6 ging de telefoon. Was de chauffeur van de pick-up. Niet goed gelezen, om 8 uur zouden we de lucht in gaan, om 6.15 uur worden opgehaald. Dus nu snel aankleden, Kim en Hein wakker gemaakt. Hein kleedde zich meteen aan en belde met de maatschappij of wij met eigen vervoer konden komen. Dat ging, dus snel onderweg. Was nog niet druk op de weg zodat we er toch nog op tijd waren. Dus nu inchecken en het filmpje bekijken met de instructies. Het was bewolkt en dreigend weer, dus er werd nog 20 minuten gewacht voor we vertrokken. Eenmaal bij de helikopter de laatste instructies, over gordel en koptelefoon. En dan kunnen we vertrekken. Het weer is nog steeds dreigend, maar eenmaal in de lucht is het kei mooi. We vliegen als eerst over de Hooverdam. In een woord SCHITTEREND.. daarna verder naar Lake Mead. Ook SCHITTEREND, maar de bewolking word steeds dikker. We hebben ook meer turbelentie. Veel regen en wind, maar tussendoor droog als we bij de grand canyon zijn . En ook dit uitzicht is adembenemend.. de vlucht word langer, door het slechte weer een andere route terug. We hebben GENOTEN!!!!!. En geluk gehad, want na ons werd er tijdelijk niet meer gevlogen. Maar daarna weer een tegenvaller, we konden gelijk met de shuttle bus terug naar ons hotel, maar werden bij het verkeerde hotel afgezet. Dus weer contact gezocht met Hein, die ons even later oppikte. De rest van de familie was nl gaan shoppen. Nadat we koffie hadden gedronken werden we opgehaald en hebben we wat boodschappen gedaan. Daarna naar het hotel om te lunchen. Heerlijk eieren gebakken op de kamer van Kim en Hein. Vanmiddag gingen wij met de kids zwemmen en Hein ging met Hein sr en Rina naar de Hooverdam. Het duurde even voor we konden zwemmen, het onweerde hevig hier. Maar na de bui konden we een heerlijk verfrissende duik nemen.
Laat in de middag douchen en dan naar de strip. Hier heerlijk gegeten in een steakhouse boven de coca cola store. Daarna naar de m&m store voor de kids. Dan verder op de strip, met prachtige hotels en verlichting. Bij het Bellagio hotel een prachtige fonteinen show, zoiets als aquanura in de Efteling. Ongelooflijk druk was het hier. Rond 23.45 uur terug naar hotel, kids naar bed en wij nog geproost op weer een geslaagde dag.
En op een geslaagde vakantie voor Hein sr en Rina. Die gaan nl morgen weer vertrekken naar Nederland.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers
Kim , Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis
Hein sr en Rina

• 01 Augustus 2019 - 18:47

Ria En Gerard:

Weer geweldig wat n mooie helicoptervlucht hebben jullie gemaakt
    Mooie foto’s genomen super hoor. Wat gaat de tijd toch snel, Hein en Rina alweer
    Naar huis. Geniet nog van jullie week en tot t volgende verslag.
    Groetjes Ria en Gerard

• 02 Augustus 2019 - 02:46

Jan:

Geweldig om te lezen het avontuur met de helicopter. Geniet ervan.

• 02 Augustus 2019 - 05:19

Corrie En Jan:

Echt stoer met de helicopter gevlogen. Geweldig.
    Mooi hoor die fotos erbij.
    Die m&m store vind ik ook wel lekker mmmm…..
    Lijkt me een hele ervaring de strip met al die lichtjes.
    Hein en Rina goed reis terug.
    Groetjes van ons

• 02 Augustus 2019 - 10:51

MI:

Hi Cowboys en Avonturisten.
    Hoe leuk om jullie verhalen te lezen en zo een beetje met jullie mee te reizen!
    Geniet ervan.
    Groetjes van MI.