dag 15 hanoi - Reisverslag uit Xóm Trong, Vietnam van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu dag 15 hanoi - Reisverslag uit Xóm Trong, Vietnam van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

dag 15 hanoi

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

02 Oktober 2013 | Vietnam, Xóm Trong

Hallo lieve allemaal,

Dit zal ons laatste verslag zijn vanuit Vietnam.
Vanmorgen was het weer vroeg opstaan. Na een heerlijk ontbijt vertrokken we om 8.45 uur voor onze dagexcursie door Hanoi. Dit is weer een stad waar wij als Hollanders niet aan kunnen wennen. Onze eerste stop was bij het mausoleum van Ho Chi Minh. Ho Chi Minh was de eerste president sinds 1945. Onze volgende stop was bij de pagode op een pilaar uit 1046. We hebben tevens een bezoek gebracht aan de oudste universiteit van Hanoi.
Daarna waren we toe aan de lunch. Na de lunch hebben we een wandeling gemaakt door het oude centrum van Hanoi. Dit zijn de gilden straten dwz elke straat heeft zijn eigen waren, bv de zijden straat, schoenen straat, kledingstraat, enz. Het was droog en erg warm, dus moest er ook wat gedronken worden. Hierna zijn we met enkele medereizigers terug gewandeld naar het hotel. We hebben een fantastische dag met vele indrukken van Hanoi opgedaan. Vanavond hebben we een afscheidsdiner gehad en daarna in een klein bruin cafeetje met spotgoedkope prijzen nog een pilsje gedronken.
We kunnen terugkijken op een schitterende reis en gaan ons nu voorbereiden op onze terugvlucht.
Weltrusten!!

Groetjes en veel liefs

Marian en peter

• 02 Oktober 2013 - 18:58

Sjannie En Wil Kipping:

wij wensen jullie een heel goede thuis reis,tot ziens maar weer

• 02 Oktober 2013 - 19:33

Corrie En Jan:

Ja de tijd vliegt. Maar volgens ons was het fantastisch. Voor straks goede reis en we zien jullie. Groetjes Corrie en Jan

• 02 Oktober 2013 - 19:46

Ria EnGerard:

Hoi Marian en Peter

Alweer twee heel mooie verslagen geweldig en wat hebben
    jullie veel gezien!!!
    Jammer dat t zoveel regende, maar ja ondanks dat hebben jullie toch
    een mooie vakantie gehad.
    Een hele goede terug reis en tot gauw.

Liefs Ria en Gerard

• 02 Oktober 2013 - 20:24

Mark En Soraya:

Hallo pa en ma,

Fijn dat jullie een fijne vakantie gehad hebben! Goede terug vlucht en tot vrijdag!

Gr mark en soraya!!

• 05 Oktober 2013 - 10:44

Annemieke :

Hoi Marian en Peter,

Na een korte nacht weer in ons eigen bed, ben nog best wel moe maar kan niet slapen ivm tijdverschil denk ik, ben ik jullie verslag aan het lezen. Wat ontzettend leuk. Wat hebben we toch veel gedaan en wat was het gezellig. Nog bedankt hiervoor. Groetjes van jullie medereiziger Annemieke

• 09 Oktober 2013 - 12:57

Jan En Katia:

Dag Marian en Peter,

Wij zijn goed thuis gekomen.
    Nogmaals bedankt voor jullie leuke gezelschap tijdens de prachtige reis doorheen
    Vietnam.Het is leuk jullie verslag nog eens te lezen;
    Wat hebben we toch veel gezien.

Groetjes uit Belgie,
    Jan en Katia