Zaterdag 20 juli 2019 dag 2 - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 juli 2019 dag 2 - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 juli 2019 dag 2

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

20 Juli 2019 | Verenigde Staten, San José

Hallo lieve allemaal,

Allereerst hartelijk bedankt voor jullie lieve en leuke reacties.

We gaan nu door met dag 2. Het is nu wel de 3e dag, maar net half 8 in de ochtend en de kids slapen nog, dus nu ff tijd.om het verslag bij te werken.

We hebben voor de eerste keer echt genoten van een heerlijk ontbijt in het hotel. En wat is nu leuker om zelf bij het ontbijt wafels te maken???? En dan opeten met ........slagroom.
Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt.....een hele toer om het juiste plekje te vinden in de auto. Maar uiteindelijk konden we vertrekken.
Onze allereerste stop was Carmel-by-sea, dat is een ontzettend mooi plaatsje aan zee (Clint Eastwood was hier burgemeester van 1986 tot 1988).
Na de mooie omgeving te hebben bewonderd was onze next stop....Starbucks...!!!.
Daarna weer in de car en onze route weer vervolgd.....richting Big Sur!!!
We hebben een prachtige route afgelegd naar Big Sur....We kwamen langs prachtige kliffen, mooie bossen...de uitzichten waren adembenemend!!!!!
We hebben heel wat fotostops gemaakt.(We waren net Chinezen...hup raam open, foto maken , raam dicht en weer door!!!haha
Aangekomen in Big Sur wat gegeten ...in .een restaurant aan een beek, en na binnen heerlijk te hebben gegeten, konden we met onze voetjes heerlijk afkoelen in de beek......voor Lewis was het voor korte duur, want die viel in de beek.
We vervolgen onze route richting Pebble Beach....daar hebben we een stuk van de 17 miles route gereden richting Pebble Beach. We hebben hier een stop gemaakt....alleen het was hier vrij fris....dus gauw de omgevi g bewonderd/foto's gemaakt en weer door.
De afstand tussen Pebble Beach en San José is ongeveer 80 km....Maar qua temperatuur sceeld dit meer dan 10 graden. Dus hup richti g de warmte.
Aangekomen bij het hotel zijn we gelijk wat gaan eten bij de Subway.....En wat een feestje voor Lewis. Daar kwam de sheriff binnen, supervriendelijke man. Nadat Lewis een handje had gegeven mocht hij komen kijken bij de policecar. En speciaal voor Lewis zette hij ook de zwaailichten aan.
Na dit spektakel konden E Y, Lynn en Lewis nog even hun zwemkunsten laten zien.
Wauw,,,,,,genietend van een heerlijk Californisch wijntje was dit een geslaagde dag.

En dan gaat nu dag 3 beginnen. We gaan nu weer heerlijk ontbijten.

Groetjes en veel liefs

Marian en Peter en onze medereizigers
Kim, Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis
Hein sr en Rina

• 20 Juli 2019 - 16:50

Jan En Mia:

Hallo allemaal,

Ga verder met genieten van alles en van jullie samen zijn.
    Dit is een prachtige reis.
    Wij lezen jullie verslag wel.
    Groetjes van ons.

• 20 Juli 2019 - 17:03

Ria En Gerard:

Aan de foto’s te zien en t reisverslag te lezen vermaken jullie
    je opperbest. Blijf genieten, op naar t volgende verslag

Groetjes Van ons

• 21 Juli 2019 - 04:56

Corrie En Jan:

Hoi wat leuk om te lezen allemaal.
    De foto's op de whats app maken het verhaal compleet.
    Zo reizen wij ook een beetje mee.
    Op naar dag drie.
    Groetjes Corrie en Jan