14februari dag 3,4 - Reisverslag uit Khao Yoi, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu 14februari dag 3,4 - Reisverslag uit Khao Yoi, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

14februari dag 3,4

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

14 Februari 2015 | Thailand, Khao Yoi

Hallo lieve allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties.

We gaan weer verder met ons reisverslag.
Op vrijdag 13 februari weer vroeg op. 6 uur wake-up, 6.30 uur ontbijt en om 7.30 uur vertrek voor onze dagtocht naar de drijvende markt. Ook moesten we de koffers al aan de deur zetten omdat we 's middags zouden vertrekken. Dat is allemaal goed gegaan. Om half acht vertrokken we met 2 minivans naar Damoen saduak ofwel de drijvende markt. Na ruim een uur rijden hadden we een stop bij een kokosnotenfarm. Ze maakten er van alles oa bodylotion, suiker, massageolie en nog veel meer. Hierna vervolgen we onze weg en rond 9.30 uur kwamen we aan. Na een huiveringwekkende, maar mooie, boottocht op een longtailboot komen we aan op de drijvende markt. Hier was het erg druk. De bootjes vaarden in file. Er was een gezellige sfeer met alle winkeltjes. We zijn wederom koffie wezen drinken bij het bij ons bekende Hollands koffietentje. Was ook weer heerlijk. Na een heerlijke Thaise lunch gingen we terug naar Bangkok. Na een uurtje gezwommen te hebben en daarna een frisse douche vertrokken we naar het treinstation. Om 19.00 uur konden we instappen in de trein. We hadden allen vaste plaatsen. Rond 19.30 uur vertrok de trein en om 21.30 uur werd ons bed opgemaakt. Hilarisch en wat hebben we gelachen. Er werd een stapelbed gecreëerd. Na een slapeloze nacht arriveerden we in Surat Thani. Wanneer we allen zijn uitgestapt, kregen we een ontbijt. Daarna met de bus , een mooie discobus, naar het Khao Sok national park, de riverlodge is ons hotel. Daar aangekomen is alleen de kamer van ons niet klaar, maar we wachten met z'n zessen.
Dit was het vast voor vandaag.

Voor de lezers die carnaval gaan vieren wensen wij jullie vanuit thailand veel plezier ,Allaaf, Allaaf !!!

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter
En onze medereizigers Arno en Anja, Trudy en Les

• 14 Februari 2015 - 06:22

Anja En Arno Dekkers:

Wat leuk om te lezen wat we hebben gedaan. Ook alaaf vanuit het thaise.

• 14 Februari 2015 - 06:32

Lesley En Truus:

Gaaf om te lezen alaaaaff

• 14 Februari 2015 - 20:50

Ria:

Hoi marian Peter en de rest

Wat n mooi verslag weer !!!!!
    Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken .
    Geniet er maar van het is jullie gegund ( al hoewel ik wel n beetje jaloers ben ha ha )

Gr van ons

• 15 Februari 2015 - 18:59

Jan Van Den Berk:

hoi marian en peter
    zo ik zie is het weer een drukke dag geweest .
    ge hed toch wel unne ekstra koffer meegenomen veur de spullen van de mert.is weer hamsteren in het thais
    nog veel kijkplezier en wij hebben ginne alaaf maar zijn naar zee gewist.

groeten corrie en jan