gevolgen vulkaanuitbarsting - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu gevolgen vulkaanuitbarsting - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

gevolgen vulkaanuitbarsting

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

22 April 2010 | Thailand, Pattaya

Hallo lieve allemaal,

Allemaal bedankt voor de lieve en hartverwarmende reacties, die we nu wel kunnen gebruiken.
We zitten nog steeds vast hier en er is nog geen uitzicht wanneer de terugvlucht gaat plaatsvinden, Vanavond vertrekt een groep naar Nederland volgens schema, die hebben mazzel, wij moeten afwachten wanner er 19 plaatsen vrij zijn, daar wij als gehele groep terug moeten.We hebben contact met de reisorganisatie en die zijn ook aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn. Er word nu al gesproken dat we tussen nu en 2 mei wel thuis zullen zijn, nou dat is niet te hopen, want dit is geen vakantie meer. Ik mis de wasmachine, want ik heb de was hier laten doen, maar alles is veel valer geworden.Het is hier zo warm, we verlangen naar de koelte van Nederland.En niet te vergeten, we missen onze kinderen en niet te vergeten onze kleindochter Evy!!!!
Ze word al zo groot, ik heb ze gister even gezien en gesproken via Skipe.

Nou mensen, zijn jullie weer op de hoogte en zogauw we weer iets weten, horen jullie het.I
En ik hoop dat ik morgen al goed nieuws kan laten horen!!!

Heel veel liefs en tot gauw(hopelijk)
We missen jullie allen!!!!!!

Groetjes,

Marian en Peter

• 22 April 2010 - 11:18

Karin:

wel balen, maar ja zo slecht is het niet lekker aan het strand kijk je vast nog wel een keertje op terug, maak er maar het beste van
    gtjes tonnie karin

• 22 April 2010 - 11:20

Henny Morano:

Nou veel sterkte, en weet aan alles komt een eind, hier val je ook weer gauw in een sleur, dus geniet er maar van, tot binnenkort, ik ga nu naar de gym. ciao

• 22 April 2010 - 11:45

Marja:

nou marjan en peter het wordt wel afgezaagd maar geniet nu het kan hier is het koud !!!!!

• 22 April 2010 - 13:37

Ad En Carla:

Hoi Jongens,
    Wat een klotesituatie,ik begrijp dat jullie snel naar huis willen, dit is echt niet leuk meer,als je 4 weken had willen gaan had je dat wel geboekt!!
    Het is te hopen dat je niet op 19 plaatsen moet wachten, want dat is wel erg veel.
    Heel veel sterkte en inderdaad hopelijk tot gauw!!
    Veel liefs,

Ad en Carla

• 22 April 2010 - 18:17

Richard En Gonnie:

balen dat het zo lang duurt wie had dat gedacht? sterkte en we denken aan jullie .

• 24 April 2010 - 16:55

Dre En Grada.:

Hallo marian en Peter.
    Wij duimen dat jullie al snel naar huis kunnen. Wannneer de vakantie voorbij is wil je naar huis en naar de familie toe en natuurlijk naar ons!! Goede reis en tot gauw. Veel liefs en goede reis.