stranddagen - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu stranddagen - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

stranddagen

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

14 April 2010 | Thailand, Pattaya

Hallo lieve allemaal

We zijn neergestreken in Pattaya voor onze laatste stranddagen.
Gister hebben we een lange treinreis gehad. Namelijk van Chiang Mai naar Bangkok. Een reis van 14 uur!We vertrokken gister vanuit het hotel om half vier in 3 open taxibusjes.Gelukkig zijn we bijna droog bij het station aangekomen, want zoals ik jullie al verteld heb is het Thais nieuwjaar en dan word alles en iedereen natgespoten. We stonden bij stoplichten en ineens werd er een brandslang op ons gericht. Niet leuk dus!!!Eenmaal aangekomen op het station konden we meteen op de trein stappen.Om kwart voor vijf vertrok de trein.We zaten met de hele groep in een coupe. We hadden allen een dinerbox gekocht, die we gezamelijk hebben gegeten. Rond 20.00 uur werden de bedden opgemaakt, maar wij zijn nog even naar de restauratiewagon geweest om nog even door te zakken,Om 22,oouur moest iedereen gann slapen,wat helaas niet iedereen lukte.Vanochtend om 6.30 uur waren we in Bangkok, waarna we naar een hotel gingen voor een ontbijt.Na het ontbijt met de bus naar Pattaya, waar we om 9.30 uur bij het hotel arriveerden, We kregen meteen de sleutel van de kamers, zodat we al lekker vroeg bij het zwembad lagen. Vandaag zijn we behoorlijk verbrand, het ging zonder erg. Vanavond hebben we lekker gedineerd in het hotel, daar het op straat wel erg onrustig is.Je moet oppassen dat je geen nat pak krijgt, niet zo leuk dus als je met je goede kleding de stad inloopt.

Zo, Jullie weten nu weer wat we gedaan hebben en als er nog wat leuks te melden valt, kom ik nog een keer terug.

Heel veel liefs vanuit Thailand

Groetjes
Marian en Peter

• 14 April 2010 - 17:47

Wim En Marianne:

Geniet nog lekker van jullie stranddagen,we mailen weer als jullie terug zijn, geniet ervan.Groetjes, Wim en Marianne.

• 14 April 2010 - 17:53

Ria :

Hallo Marian en Peter

Wat erg van timo maar ja zo kon het ook niet langer.
    En neem van mij aan hij was in goede handen.
    En wat jullie reis betreft is het voor jullie weer heel indrukwekkend geweest.Geniet nog van de fijne strandvakantie en als het zover is wensen wij jullie een hele goede reis terug.

Groetjes Ria en Gerard

• 14 April 2010 - 18:54

Remko En Yolanda:

geniet nog even van de laatste dagen en ik sluit me bij de rest aan, een hele goed terug reis en we zien elkaar weer snel

groetjes

• 15 April 2010 - 11:31