dag 4 22 juli 2019 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu dag 4 22 juli 2019 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

dag 4 22 juli 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

22 Juli 2019 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo lieve allemaal,

Alllereerst allen hartelijk dank voor jullie leuke en lieve reakties.

We gaan weer verder bij zondag 21 juli. Vandaag gaan we vertrekken uit San Jose en onze bestemming is San Francisco.Na nog een heerlijk ontbijt met natuurlijk de verse wafels moesten alle koffers in de auto. Na weer een hoop gepuzzel is dat uiteindelijk gelukt en konden we vertrekken. Ne een klein uurtje rijden kwamen we aan in San Francisco. We stopten bij Twin Peak, waar we een schitterend uitzicht hadden over de sta. We hadden geluk, het was onbewolkt dus het uitzicht was prachtig.Daarna naar beneden(steile wegen)op weg naar ons hotel. Hein reed er zonder problemen naar toe. Na te hebben ingecheckt, gingen de mannen naar de luchthaven om de huurauto in te leveren. de komende 2 dagen hebben we die niet nodig. nadat de heren terug waren van de lluchthaven, zijn we met 2 taxis naar fisherman's wharf, waar we een boottocht gaan maken naar the golden gate bridge, Alcatraz en the bay bridge. We hadden een schitterend uitzicht, daar het deels onbewolkt was.We hebben dan ook weer voldoende foto's kunnen maken. Na de boottocht kwamen we een collega met zijn gezin van Hein tegen. We zijn met z'n allen gaan eten.Dit was weer gezellig en geslaagd. Daarna nog een stukje gewandeld over de pier, waar we vele zeehonden zagen. Dan met de taxi naar het hotel. De kids dachten dat ze in een achtbaan zaten. San Francisce is nl heel erg heuvelachtig. Daarna nog wat gedronken op weer een geslaagde dag.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en nonze medereizigers
Kim,Hein en de kid Evy,Lynn en Lewis
Heinsr en Rina

• 22 Juli 2019 - 15:03

Corrie V D Berk:

Nou dat was weer een goed bestede dag.
    Veel dingen gezien die voor ons thuisblijvers tot de verbeelding spreken.
    En dan ook nog zeehonden gezien
    Volgens ons hebben jullie het keifijn.
    Groetjes Corrie en Jan

• 22 Juli 2019 - 17:49

Jan:

Hoi hoi, mooi is het daar toch. Ben erg benieuwd naar de foto’s van de golden gate. Hebben jullie ook al in de cable car gezeten? Gr. Jan