donderdag 18 juli 2019 - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu donderdag 18 juli 2019 - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

donderdag 18 juli 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

19 Juli 2019 | Verenigde Staten, San José

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reakties.

We zijn vandaag vertrokken. Vanochtend om 5 uur kwam Hein sr voorrijden met de bus, die ons naar Schiphol ging brengen. De reis verliep probleemloos en we waren ruim op tijd op Schiphol. Huurbus ingeleverd en op naar de incheckbalie. Alles verliep problemmloos en we waren in uim een half uur door doane en de securety check. Lekker een bakje koffie gedronken en op dat moment ging het even mis met Evy. Ze was ineens doodmoe en een beetje misselijk. Het waren grotendeels de zenuwen, best wel spannend voor de kids zo'n grote reis.Peter werd bij het instappen eruit gehaald voor een extra controle. En dat duurdezolang, dat we bijna als laatste in het vliegtuig waren. De vlucht verliep prima en na 11 uur vliegen kwamen we aan in San Francisco. Het is hier 9 uur vroeger.We landden om 11.30 uur plaatselijke tijd. In Nederland is het dan half 9 in de avond..Na de nodige wachttijd bij de paspoort controles waren we rond 13.00 uur in de aankomsthal, waar we ddor een taxibus zouden worden opgehaald. Allen, na lang wachten en bellen, bleek dat die chauffeur beneden stond te wachten. Toen ging het snel en binnen een uurtje waren we in ons hotel in San Jose. Snel omgekleed, er was nl een leuk zwembad(je), en een verfrissende duik genomen. Toch nog een beetje rekken voor de kinderen. Hein jr was er rond 17.00 uur, nog even gekletst, omgekleed en een luchtig diner het hotel gehad. Kim en Hein hadden nog een zakendiner, dus Marian bood aan om op te passen. De kids sliepen in notime, Hein sr, Rina en Peter gingen rond 20.00 uur naar bed, om morgen weer fris te beginnen.
Zo weten jullie vast dat we allemaal goed zijn aangekoen en alles goed is gegaan.

Morgen gaan we de kustlijn en de verdere omgeving verkennen.
Tot het volgend verslag

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter
Hein, Kim en de kids Evy, Lynn en Lewis
Hein sr en Rina

• 19 Juli 2019 - 01:56

Jeanne-Marie :

Maak er een onvergetelijke herinnering van met z’n allen! Veel plezier.

• 19 Juli 2019 - 04:04

Corrie En Jan:

Hallo allemaal. Nu kan het avontuur beginnen.
    Heel veel plezier wij gaan het volgen.
    Groetjes Corrie en Jan

• 19 Juli 2019 - 04:17

Max:

Leuk om het verslag te lezen en ik leef echt met jullie mee en ben ook jaloers :-) Zou het liefst stiekem in een koffer zijn meegereist ! Fijn dat de heenreis vrij goed is verlopen en ik kijk dagelijks met google maps en streetview waar jullie zijn en heen gaan !! Veel plezier !

• 19 Juli 2019 - 05:01

Willy En Peter Verhagen:

Wat een boffers zijn jullie om samen zo’n reis te kunnen maken. Mooi hoor.
    Wat vindt Lewis ervan? Heeft hij al naar de frietkar gevraagd?
    Geniet ervan. En.. wij blijven jullie volgen.

• 19 Juli 2019 - 05:04

Ria En Gerard:

Fijn dat de reis goed is verlopen ( Peter onbetrouwbaar uitgezien
    Ha ha)
    Ga ervan genieten met z’n allen.
    We kijken uit naar t volgende verslag
    Groetjes aan allemaal van ons

• 19 Juli 2019 - 05:35

Loek En Gemmy Fraaije:

Wat fijn dat de heenreis goed is verlopen. Wat zullen jullie genieten met elkaar...en...echt leuk om jullie belevenissen te volgen. Heel veel plezier samen....het wordt onvergetelijk...zeker weten.

• 19 Juli 2019 - 09:56

Dorethd:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel
    Plezier en geniet ervan xxx