Dag 8 donderdag 25 juli 2019 - Reisverslag uit Boulder City, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 8 donderdag 25 juli 2019 - Reisverslag uit Boulder City, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 8 donderdag 25 juli 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

26 Juli 2019 | Verenigde Staten, Boulder City

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties.

We gaan weer verder met onze reis.
Vandaag om 8 uur ontbijten, met weer zelf wafels maken. Daarna auto pakken, wat steeds sneller gaat en dan kunnen we vertrekken. Is een lange reisdag vandaag, ongeveer 550 km.
We gaan recht door Death Valley. Eerst rijden we het wintersport gebied uit met zijn hoge bergen. Daarna richting Death Valley. Onze eerste stop is na 45 minuten in Bishop. Hier zit een Nederlandse bakker nl Eric's Schat Backery. Hier is het ontzettend druk en verkopen ze allerlei lekkernijen. Nadat we brood, wat lekkers en koffie hadden gedronken gingen we weer verder. We verbazen ons met de vele mooie uitzichten. Bij Panamint Springs een korte lunchstop. Hier gaan we weer lekker picknicken. Er is hier niets, alleen een tankstation en een restaurant. Aan de andere kant van de weg een camping. We vervolgen onze weg door de "woestijn". Het is wisselend bewolkt dus minder warm " 40 graden". Een mooie route met eindeloze wegen , door prachtige bergen. Zo naderen we Las Vegas, waar we voorbij rijden naar Boulder City, voor onze overnachting. Een mooi hotel met een fijn fris zwembad, waar de kids heerlijk hebben gezwommen. Daarna nog geproost op weer een geslaagde dag.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter En onze medereizigers
Kim, Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis
Hein sr en Rina

• 26 Juli 2019 - 13:01

Corrie En Jan:

Mooi rijden met mooie uitzichten.
    Altijd fijn als je dan een nederlandse bakker tegenkomt.
    Weer op weg naar de volgende bestemming.
    Vele groetjes Corrie en Jan

• 26 Juli 2019 - 15:54

Ria En Gerard :

Wat mooie tocht weer, super. Op naar t volgende.
    Groetjes uit Vlijmen aan allemaal