Thailand, de zuidelijke parels - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Thailand, de zuidelijke parels - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Thailand, de zuidelijke parels

Door: Marian en Peter

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

01 Februari 2015 | Nederland, Vlijmen

Hallo lieve allemaal,

Na bijna 1 1/2 jaar is het nu bijna weer zover. Over 10 dagen vertrekken we weer naar Thailand. We gaan weer een groepsrondreis doen, maar we reizen nu met z'n zessen( in de groep van 28 personen). Onze vakantievrienden, die we ruim 16 jaar geleden hebben leren kennen in Spanje, gaan met ons mee, gezellig!!!!
Op 10 februari vertrekken we naar Bangkok, waar we 2 nachten zullen verblijven. In deze grote stad zullen we ons zeker niet vervelen.
Hierna vertrekken we 's Avonds naar het station om met de nachttrein naar Sarat Thani te reizen.
Na aankomst in Surat Thani gaan we door naar het Khao Sok National Park. Hier verblijven we 3 nachten in een eenvoudige jungle hut.
Na vele indrukken reizen we verder naar Krabi, alwaar we heerlijk kunnen genieten van zee, zon en nog veel meer???????
Hier verblijven we ook 3 nachten.
Onze laatste bestemming is het tropische eiland Koh Samui.
Hier verblijven we 4 nachten.

Jullie zijn nu allen weer op de hoogte waar onze reis heengaat, en we willen proberen jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen, indien de reis het toelaat.

Wij wensen jullie alvast veel leesplezier

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter

• 01 Februari 2015 - 19:16

Yolanda Vd Berg:

hoi marian super leuk dat jullie ook weer op reis gaan, wij wensen jullie een hele fijne tijd, wij zitten vanaf 12 maart weer in bolivia

verder alles goed??? groetjes van ons en geniet ervan

• 04 Februari 2015 - 10:22

Fam Dekkers:

Hey lieve vakantiegangers!

Nog even aftellen en dan heerlijk genieten van jullie mooie reis!!!

Liefs fam Dekkers
    X

• 04 Februari 2015 - 20:18

Ria En Gerard:

Hoi Marian en Peter

Wij zien en spreken jullie zaterdag 7 febr nog !!!!
    Maar toch willen wij jullie alvast een hele goede vlucht en n fijne vakantie
    toe wensen geniet ervan !!!

Tot zaterdag gr ons

• 08 Februari 2015 - 14:06

J Van Den Berk:

Nou peter en marian het avontuur gaat zo weer beginnen.
    we wensen jullie een hele fijne en goede vakantie toe vanuit hier.
    hopelijk zie je weer andere dingen dan voorheen en je weet het marian altijd pingelen op de markt!!!
    en weer mooie horloge's scoren
    groeten van corrie en jan