weer thuis - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

27 April 2010 | Nederland, Vlijmen

Hallo lieve allemaal

Hier is dan het laatse reisverslag van deze reis, WE ZIJN NAMELIJK WEER THUIS!!!
Zondagochtend om 5 uur plaatselijke tijd zijn we vertrokken vanuit het hotel in Pattaya.Het was eindelijk werkelijkheid, we gaan naar huis.We geloven het pas echt als we in het vliegtuig zitten.Na een uur vertraging gingen we om 12.00uur plaatselijke tijd de lucht in. Het was een lange vlucht van bijna 12 uur. We kregen 2keer een maaltijd aangeboden, en dat was alles.Het bier, de cola ,de wijn , alles was op!!!!
Maar ja, we gingen naar huis.
Om 19.00 uur nederlandse tijd landden we op Schiphol.Wij hadden als laatste de koffers, daar we als eerste ingecheckt hadden. De kinderen stonden ons al op te wachten, samen met onze Evy,en die was heeeeel blij om opa en oma weer te zien!!!!

Dit was dan onze reis naar Thailand, die toch wel heel anders is verlopen dan wij hadden verwacht.

Wij willen jullie allen heel hartelijk danken voor alle leuke en hartverwamende reacties. Dat deed ons veel goed. Wij hopen dan ook dat jullie ook genoten hebben van onze belevenissen daar in het verre Thailand.Willen jullie de foto's en/of film zien, bel gerust dan maken we een afspraak.

Veel liefs vanuit Vlijmen.

Groetjes

Marian en Peter

• 27 April 2010 - 17:01

Marianne En Wim:

Hallo Peter en Marian, fijn dat jullie weer thuis zijn, we maken na onze vakantie, begin juli een afspraak bij ons om even bij te kletsen.
    Lieve groet Marianne en Wim

• 05 Mei 2010 - 07:58

Petra Damen:

nou het is weer goed afgelopen je hebt weer zat mee gemaakt. nu wij hoop dat het dan rustig is in thailand. groetjes en tot gauw.