dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

31 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve allemaal,

Allereerst heel hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties, zijn jullie allemaal een beetje erbij.

We hebben vandaag weer een druk programma gehad.Vanmorgen, na een goede nachtrust, al om 6.30u de wake-up call.Douchen, aankleden en dan ontbijten.Om 8.00u vertrok de bus richting Chinatown.We reden bij het hotel weg en zaten meteen vast.Bangkok is zo vol, het verkeer staat elk moment van de dag vast.Rond 9.30u. waren we er eindelijk en kon de wandeling beginnen in het warme Chinatown. Wat je hier allemaal ziet, het is niet op te noemen. Daarna naar de bloemenmarkt. De bloemen komen niet meer uit Nederland, maar worden in het noorden verbouwd.Vanuit de bloemenmarkt gingen we met de bus naar de Grand Palace(koninklijk paleis).Het was schitterend om dit weer te zien. Op de parkeerplaats stond een handje roodhemden. Verder hebben we nog niets van de stakingen meegekregen, alleen dat het wat drukker was op de weg,daar er wat straten waren afgesloten.Na het bezoek aan het paleis was het tijd voor de lunch. Een heerlijk buffet op de riverside boot.Na de lunch gingen we richting de wat phoo, liggende boeddha.Rond 16.00uur gingen we richting hotel, waar we om 17.00uur weer waren. Dit was al een lange,warme dag, die nog niet om was. Om 18.00 uur moesten we weer gereed staan,we vertrokken met 2 minibusje naar de travestietenshow,waar we om 19.15 uur aankwamen. We hadden ruim een half uur de tijd om van het heerlijke buffet te genieten.Om 20.15 begon de show. 3Jaar geleden hadden wij dit ook al meegemaakt, maar ook nu was het weer prachtig.Rond 22.00 uur waren we weer bij het hotel.
Nu gaan we zometeen naar bed, want morgen is het weer vroeg dag.
Morgen gaan we fietsen in Bangkok, We hebben er zin in.

Hopelijk ben ik morgen weer in de gelegenheid een bericht te schrijven, zoniet dan houden jullie het tegoed.

Heel veel liefs uit een warm Bangkok.

Groetjes
Marian en Peter

• 31 Maart 2010 - 16:43

MARIANNE DE WIND:

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, ook al is het vermoeiend.
    Morgen succes met het fietsen in zo'n warme stad,wij fietsen wel in de regen.
    Lieve groet wij blijven jullie volgen,
    Wim en Marianne.

• 31 Maart 2010 - 16:44

MARIANNE DE WIND:

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, ook al is het vermoeiend.
    Morgen succes met het fietsen in zo'n warme stad,wij fietsen wel in de regen.
    Lieve groet wij blijven jullie volgen,
    Wim en Marianne.

• 31 Maart 2010 - 16:53

Remko En Yolanda:

fijn dat jullie het zo goed maken.
    geniet ervan.
    groetjes van ons

• 31 Maart 2010 - 17:52

Corrie / Jan Vd Berk:

wat leuk allemaal het lijkt wel alsof wij erbij zijn.Als je morgen gaat fietsen zou ik een tandem nemen.Peter voorop kan jij mooi alles bekijken.Succes en lekker genieten.Gr.Corrie en Jan.

• 31 Maart 2010 - 18:48

Mieke:

goedeavond reizigers

Jullie zien genoeg, druk programma.En genoeg te eten. Geniet er lekker van
    Denk je morgen wel aan een goed............... fietsslot!?

groetjes Mieke

• 02 April 2010 - 17:49

Ria :

We horen het wel jullie hebben het goed naar je zin geniet ervan
    Hier is het koud met regen.
    We blijven jullie volgen.

Groetjes Ria en Gerard

• 02 April 2010 - 17:49

Ria :

We horen het wel jullie hebben het goed naar je zin geniet ervan
    Hier is het koud met regen.
    We blijven jullie volgen.

Groetjes Ria en Gerard

• 03 April 2010 - 09:22

Karin Van De Grint:

hoi daar, leuk om te lezen dat alles goed gaat.
    thailand is een mooi land begint weer te kriebelen om terug te gaan.
    nog veel plezier en tot horens.
    groetjes karin en tonnie