nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

28 Mei 2008 | Nederland, Vlijmen

hallo allemaal,
We hebben eerst wat testjes gedaan, maar de site is nu klaar en we begrijpen een beetje hoe het werkt.
Voor degenen die het leuk vinden om te lezen waar wij zijn en wat we gedaan hebben houden we een dagboek bij van onze reis naar Indonesie, Java en Bali.
Wij, Peter en Marian, vertrekken a.s. zaterdag 31 mei. We vliegen via Hongkong naar Djakarta,Java.
We zijn nu druk met de laatste voorbereidingen bezig.
Als jullie het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden van de (nieuwe)berichten die we op de site zetten, vergeet dan niet om jezelf aan te melden voor de mailingslist.
Zo krijg je namelijk automatisch in je mail een melding als er weer een nieuw bericht op de site staat......
Hoef je niet iedere keer te kijken.

Nou tot de volgende keer, Vanuit Nederland of vanuit.......?

groetjes,

marian en Peter

• 28 Mei 2008 - 18:37

Yolanda En Remko:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie en gaan jullie zeker volgen.
    geniet ervan.
    een hele goede reis .
    grtsvan ons 4tjes

• 28 Mei 2008 - 19:06

Carla En Ad:

Wij gaan jullie natuurlijk ook volgen , en wensen jullie een uitermate fijne vakantie , en probeer maar lekker uit te rusten.

• 30 Mei 2008 - 17:04

Petra:

hallo peter en marian
    ik vindt jullie website heel leuk en zal er heel vaak op kijken verder wensen ik en mijn moeder jullie een fijne vakantie en tot mails of per sms groetjes petra en helma

• 30 Mei 2008 - 17:18

Fam Dekkers:

Lieve papa en mama,

wij wensen jullie een hele fijne reis en geniet van al dat moois tijdens de rondreis!!!

We zijn nu al benieuwd naar de foto's en verhalen!!

Liefs van Hein en Kim en natuurlijk "Kleine Keesje"

xxxxx