Vrijdag 9 augustus 2019 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Vrijdag 9 augustus 2019 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 9 augustus 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

09 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo lieve allemaal ,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

We hebben enkele rustdagen, maar nu dan verslag van de laatste dagen.

We beginnen met dag 20, dinsdag 6 augustus 2019
De wekker loopt al om 7 uur af, we gaan vandaag nl naar Los Angeles
Nadat we het ontbijt op hebben en nog wat hebben opgeruimd zijn we om kwart over 9 vertrokken. Zo rond half 12 waren we in Los Angeles en konden we foto's schieten met het Hollywood logo op de bergen. Dan naar de Walk of Fame, bekend om de sterren. Daar bij de Starbucks koffie gedronken. Dan naar de pier bij Santa Monica. Heerlijk vertoeven op het strand, met een heerlijk broodje, het zonnetje en een heerlijke temperatuur, zo rond de 28 graden, fantastisch. Dit is echt baywatch, zoals we van televisie kennen met Pamela Anderson en David Haseldorf. De kids vonden de golven spannend, maar we moesten ze goed in de gaten houden er stond nl een harde stroming. Rond half 4 nog ff de pier op en een foto gemaakt bij het einde van de route 66.
Dan de auto in en op weg naar Palm Springs. Maar het is hier file, file en nog eens file. Het staat hier muurvast, 10 baans. Ongelooflijk.
We zijn rond 21.15 uur bij ons huis en zetten nu gauw de bbq aan.
Lekker eten en bbqen.

Dag 21 woensdag 7 augustus 2019
Vandaag heerlijk uitgeslapen, lekker ontbijtje op en daarna gingen de dames shoppen. Op ongeveer 20 minuten rijden in de dessert komen we aan bij de desert hill premium outlets, een héél gróót shoppingcenter. Gelukkig wist Kim precies welke winkels we moesten hebben. Na 3 uurtjes kwam Hein ons weer ophalen. Nog lekker gezwommen bij het huis en. ......weer lekker gebbqt.

Dag 22, Donderdag 8 augustus 2019
Vandaag de laatste dag in Palm Springs. Kim , Hein en de kids gaan nog een laatste keer shoppen. Marian en Peter gaan met de Aerial Tramway , de grootste draaiende kabelbaan, de berg San Jacinto op om van een mooi uitzicht over Palm Springs te genieten. Binnen 10 minuten waren we op een hoogte van 2,6 km.
Het uitzicht was adembenemend. Deze berg en het uitzicht is ontstaan door verschillende aardbevingen. Door heel dit gebied loopt nl de San Andreasbreuk. Bijzonder interessant dit weetje, en gelukkig is het vandaag rustig gebleven.
Rond 14.00 uur pikte Hein ons weer op. Aangekomen bij ons huis gingen we pakken en de kids zwemmen . Hein had namelijk vanochtend een mail ontvangen van KLM dat onze vlucht van morgen is geannuleerd. Hein ging meteen bellen om een andere vlucht te regelen. En ja hoor, voor 7 personen naar Amsterdam met een tussenstop in Minneapolis. Maar wel met vertrek om 8.45 uur.
Dus Hein heeft een hotelovernachting in LA geregeld zodat we vannacht toch nog kunnen slapen. Een raar en trubbelig einde van onze vakantie, maar Hein heeft het allemaal prima geregeld. We zijn om 18.00 uur vertrokken vanuit Palm Springs naar Los Angeles, alwaar Hein voor ons een mooi hotel heeft geboekt( Hilton) vlakbij de luchthaven. De kamers zijn overweldigend groot. Word wel een korte nacht, we staan om half 5 op om bijtijds op de luchthaven te zijn.

Vrijdag 9 augustus 2019
Zoals het er nu naar uitziet is alles geregeld. We vliegen om 8.45 uur naar Minneapolis, alwaar we een overstap hebben. Als alles gaat zoals NU gepland landen we morgenvroeg om 5.55 uur op Schiphol.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers
Kim, Hein en Lewis

• 09 Augustus 2019 - 12:28

Mia Walravens:

Vakantiegangers,
    Wat hebben jullie een prachtige vakantie gehad met z'n allen.
    Geweldig mooi om te lezen jullie verslag over Amerika.
    En voor nu een goede reis naar Nederland.

• 09 Augustus 2019 - 12:40

Corrie V D Berk:

Hoi allemaal. Wat fijn een paar dagen op dezelfde plek.
    Leuke dingen in de buurt om te doen.
    Lekker shoppen alleen kun je daar vast niet pingelen?
    Goed geregeld door Hein die terugvlucht.

• 09 Augustus 2019 - 12:46

Corrie V D Berk:

Het was een prachtige reis. Leuk dat wij er een beetje
    bij mochten zijn.
    Goede reis.
    Groetjes van ons

• 10 Augustus 2019 - 15:52

Sjannie:

jullie hebben wel een hele mooie reis gehad,en nu weer veilig thuis

• 11 Augustus 2019 - 14:25

Ria En Gerard:

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
    En voor ons mooi om t zo mee te beleven
    Bedankt daar voor
    Groetjes Ria en Gerard