Dag 18 en 19 zondag 4 en maandag 5 augustus 2019 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 18 en 19 zondag 4 en maandag 5 augustus 2019 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 18 en 19 zondag 4 en maandag 5 augustus 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

06 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Palm Springs

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

En dan nu dag 18 en 19.
Op zondag vertrokken we uit Blythe op weg naar Palm Springs. Het was hier al erg warm, maar in Palm Spring zou het nog beter worden. Deze week is daar een hittegolf met temperaturen van boven de 45 graden. Maar we zijn er nog niet. De rit van vandaag is niet zolang, dus we maken een omweg via Joshua Tree. Dit nationaal park heeft ook weer zijn eigen kenmerken. Hier waren de bergen een heel andere kleur. Na in de hitte wat foto's te hebben gemaakt gaan we verder via Salton Sea. Het was hier tot onze verbazing erg groen. Er is hier veel fruitteelt, zoals; druiven, grapefruit, mango's enz. Aan het strandje weer foto's gemaakt en weer verder. Onderweg nog een Subway-stop gemaakt, en dan verder naar ons huis in Palm Springs. Het is een mooi huis met een heerlijk zwembad. En buiten staat de kachel aan, het is hier 45 graden.....pfff.
Eerst hier gesetteld, onze boodschappen gedaan voor de komende dagen.
Zo en nu kan de bbq aan...;-)!!!
Heerlijk gegeten en daarna lekker gezwommen voor het slapen gaan.

Maandag 5 augustus.

Vandaag lekker rustig aan. Na het ontbijt weer heerlijk gezwommen en na de lunch gingen we naar een shopping mall, ook om de koelte op te zoeken. Het was nl 123 fahrenheit ofwel 50.5 graden Celsius. Was erg heet. Vanavond weer een bbq en lekker gezwommen. Nu nog een afzakkertje en dan zo naar bed.
En morgen gaan we een dagje naar LA!!!

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers
Kim, Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis

• 06 Augustus 2019 - 05:48

Ria En Gerard:

Hoi allemaal heerlijk zo nog n dag of 5 op een plaats toch?
    Beetje relaxen hoort er ook bij, maar wat is t warm bij jullie pffff
    Mooie foto’s weer , wat heb en jullie n geweldige reis gemaakt.
    Groetjes aan allemaal van Ria en Gerard