Dag 17 zaterdag 3 augustus 2019 - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Dag 17 zaterdag 3 augustus 2019 - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 17 zaterdag 3 augustus 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

04 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Blythe

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

Alweer dag 17. Op weg naar Blythe, ons laatste overnachtingshotel. Vanaf morgen hebben we een huis in Palm Springs voor 5 nachten.
Maar na ons ontbijt zijn we rond half 11 vertrokken. Een rit van ongeveer 410 km. We rijden eerst langs de red canyons, wat er nu heel anders uitziet dan gisteren met de regen. Dan verder richting Phoenix. We rijden op de snelweg, wat heel anders is dan bij ons. Tussen de bergen, begroeid met cactussen van wel 5 meter hoog. De middenberm is ook wel 20 tot 30 meter breed en soms wel meer. Knap hoe die wegen zijn aangelegd. Langzaam begint ook de temperatuur op te lopen. We maken een Starbucks stop in het plaatsje Anthem. Het ziet er hier heel luxe uit, met vele winkels en eetgelegenheden. Daarna weer verder. Rond 14.00 uur een lunchstop. Picknicken in de auto. Buiten is het met 44 graden best wel warm. Inmiddels zijn we ongeveer 65 km van Blythe af. We zien onderweg veel kapotte banden op de vluchtstrook. Dus waarschijnlijk veel klapbanden door de warmte. Na nog een stop bij de Mac voor een ijsje is het nog een half uurtje rijden, en dan zijn we in Blythe voor onze overnachting het is hier 46 graden, dus wel erg warm. We gaan even naar de dollar tree( hier kost alles 1 dollar), waar de kids graag wilden shoppen. Van daaruit naar een Mexicaans restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. En nu als afsluiter om 20.00 uur nog lekker zwemmen terwijl het nog 41 graden is.
Nog een borrel op de mooie dag en bijtijds gaan slapen. Morgen nl vroeg dag om kwart voor 6, MaxVerstappen rijd de formule 1.

Groetjes en veel liefs
Marian En Peter En onze medereizigers
Kim, Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis

• 04 Augustus 2019 - 07:16

Petra:

Hoi marian en peter
    Leuk reisverslag leuk al die gokkasten enwaar jullie allemaal naartoe gaan
    Met ons gaat alles goed
    Peter het voetbal valt tegen Ajax heeft gelijk gespeeld tegen Vitesse 2-2 en PSV 1-1 tegen Twente 46 graden daar is wel erg warm
    Veel succes met max verstappen vandaag en de groetjes aan iedereen

Petra helma

• 04 Augustus 2019 - 10:50

Ria En Gerard :

Wat weer n geweldige reis zo mooi !!!!!
    En de kinderen lekker geshopt in de een dollar winkel
    Nou geniet van jullie huis die 5 dagen en veelplezier
    Groetjes van Ria en Gerard

• 05 Augustus 2019 - 05:32

Rina En Hein :

wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en Evy en Lynn en Lewis wat hebben jullie allemaal gekocht in de een Dollar winkel laat het oma maar even zien als we jullie zaterdag op komen halen .maar voor nu nog lekker genieten van de vakantie samen met je vader en Moeder en opa en oma Jansen gr uit Ammerzoden