dag 5 maandag 22 juli 2019 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu dag 5 maandag 22 juli 2019 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

dag 5 maandag 22 juli 2019

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

23 Juli 2019 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo lieve allemaal,

Allereerst hartelijk dank voor jullie leuke en lieve reakties.

Vanochtend vertrokken we rond 9.15 uur vanuit ons hotel om de omgeving van ons hotel in San Francisco te verkennen. Ons hotel ligt in het hart van San Francisco, vlakbij Union Square. Onderweg bij een Starbucks hebben we een heerlijk ontbijt op. Daarna vederr gewandeld door Chinatown , wat al een hele klim was. daarna nog verder geklommen met trappen en steile stukken naar de Coit Tower, waar we een mooi uitzicht ( en een fotomoment ) hadden over de stad San Francisco met uitzicht op de Bay Bridge. Deze brug heeft 2 rijlagen. Daarna weer langzaam naar beneden, waar we even later op de cablecar zijn gestapt. Dit was echt heel leuk, over die steile wegen!!!!
Daarna gingen we lunchen bij Loris Diner. Een leuk restaurant in jaren 60 stijl. Compleet met een beeld van Elvis Presley, Cadillac en een heuse jukebox.
Daarna verder gaan winkelen, zelfs bij Victoria's Secret.. De kinderen en wijzelf kijken verbazend hier rond. We zien veel zwervers, die uit de vuilnisbakken eten halen en op straat liggen te slapen. Maar verder merken we dat de mensen hier ontzettend aardig en vriendelijk zijn. Lewis gaat helemaal uit zijn dak als hij politieauto's en brandweerauto's ziet.
Al met al hebben we weer een leuke dag gehad.
Nu lekker naar bed, morgen vroeg dag. Dan word de nieuwe huurauto opgehaald en gaan we vertrekken naar Sonora, Yosemite.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers
Kim,Hein en de kids Evy, Lynn en Lewis
Hein sr en Rina

• 23 Juli 2019 - 08:14

Corrie En Jan:

Zoveel enthousiasme samen met die leuke foto's het lijkt wel of we er zelf bij zijn.
    En leuk met die cablecar op die steile wegen.
    Indrukken om nooit te vergeten.
    veel plezier en op naar de volgende dag.
    Groetjes Corrie en Jan

• 23 Juli 2019 - 13:28

Loek En Gemmy Fraaije:

dag allemaal,

Wat indrukwekkend allemaal. Wat fijn dat je de werkomgeving van Hein jr. zelf hebt kunnen bekijken. Nu heb je een beeld erbij als hij later vertelt over zijn werk...leuk hoor. Wat zullen jullie met elkaar genieten van zo'n aparte reis samen. Jullie ondernemen ook zoveel....prachtig...geniet lekker verder.
    groeten uit Ammerzoden

• 23 Juli 2019 - 14:05

Loek En Gemmy Fraaije:

hoi globetrotters, het zijn mooie verslagen, lekker eten en drinken en mooie dingen zien. En Cisco is wel heel groot blijkbaar met die tram en zo. Veel plezier en geniet er van.

Loek

• 23 Juli 2019 - 15:04

Ria En Gerard:

Wat geweldig allemaal wat jullie zien en beleven.
    Mooi om zo met jullie mee te reizen, hier genieten we van.
    Op naar t volgende verslag en blijf allemaal genieten.
    Groetjes van ons aan iedereen

• 23 Juli 2019 - 19:53

Mieke:

Hoi Marian, Peter en de rest van het gezelschap
    ik geniet weer van de verslagen van jullie reis. Wat een indrukken! geweldig!
    Heb de groepsapp verlaten, want er kwamen zoveel berichtjes binnen...mij teveel hoor. Sorry.
    geniet van het vervolg van de reis...ik kijk uit naar de verhalen
    groetjes
    Mieke