Weer thuis - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

09 Maart 2018 | Nederland, Vlijmen

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

Hier volgt dan het laatste verslag van onze reis. Op maandag 5 maart was het weer vroeg dag. Vandaag vertrek naar Bangkok. Om 7 uur vanochtend lagen we al aan het strand voor de laatste zonnestraaltjes en de laatste keer lekker zwemmen in zee. Wat later ontbeten en om 11 uur was het echt tijd om te douchen en de laatste spullen in te pakken. Om 12 uur stond de taxi klaar om ons naar de haven te brengen. Om 13.30 uur vertrekt de boot naar Surat Thani. Daar aangekomen (rond 15.30 uur) stonden de bussen klaar om naar het treinstation gebracht te worden. Wij stapten dus (bleek onderweg) dat we in de verkeerde bus zaten. Een zeer oncomfortabele bus. Bleek voor de backpackers te zijn. Dus na een vervelende rit van een uur kwamen we aan op het treinstation. De trein stond al klaar, dus we gingen onze plaatsen opzoeken. Nadat we gesetteld waren ,gingen Peter en Les iets te eten halen. En wat denk je, de trein ging rijden. Wij schrokken ons rot, maar enkele Thaise dames die ook al in de trein zaten stelden ons gerust en zeiden dat de trein nog terug zou gaan. En inderdaad, hij ging terug nadat er meerdere wagons waren aangekoppeld. Even later kwamen de heren terug met het eten. Rond 18.30 vertrekt de trein. En alweer vroeg worden de bedden opgemaakt. Na een filmpje op de tablet gekeken te hebben, zijn we ook gaan slapen. Na een slechte nacht alweer vroeg op, we kwamen nl om 6.30 uur aan in Bangkok. Ons hotel zou aan de overkant van het station liggen. We moesten wel een zeer druk kruispunt oversteken, met de koffers. Maar ook dat is weer gelukt. Hierna inchecken in ons hotel en de kamers waren al gelijk beschikbaar. Dus gelijk gaan douchen en daarna een "heerlijk"ontbijt.
Ons hotel lag op loopafstand van China toen, dus dat was onze bestemming deze ochtend. Konden we nog mooi onze laatste inkopen doen.
's Middags nog heerlijk relaxen aan het zwembad. Daarna weer douchen en met taxi naar Bayoke toren, waar we in de omgeving hebben gegeten en NOB even de avondmarkt bezocht hebben. Met taxi terug naar hotel voor onze laatste nacht in Thailand.
Op 7 maart werden we om 6 uur 's ochtends opgehaald voor onze transfer naar de luchthaven. Om 10.00 uur vertrekt ons vliegtuig met een half uur vertraging. Rond 13.20 (klok al 3 uur terug) landen we in Dubai. We hebben niet veel tijd. Over 1 1/2 uur vertrekt ons vliegtuig naar Amsterdam. Na alle controlles kwamen we bij de gate en konden gelijk instappen. Rond de klok van 20.00 uur in de avond( weer 3 uur terug) landen we na een perfecte vlucht op Schiphol. Alles was weer goed gegaan. Na alle controlles en we onze koffers weer hadden op naar buiten naar de shuttle bus die ons naar het hotel moest brengen waar onze auto's staan. We zitten in de bus om 21.15 uur en komen bij het hotel. We dachten dat we verder moesten, maar dit was het ei dunt. Wat bleek, we zaten dus in de verkeerde bus. We zaten in Best Western Plus en we moesten Best Western Plus Almedia hebben. Dus weer terug met de bus naast Schiphol en weer wachten in de kou op de goede bus. Om 22.00 uur kwam de goede bus en waren we dan ook zo bij het juiste hotel. Hier nog koffie en thee gedronken(om warm te worden) en dan op weg naar huis. Om 24.00 uur waren we weer thuis.
HEERLIJK!!!!!!

We hopen dat jullie een beetje hebben kunnen meegenieten van onze mooie reis.

Groetjes en veel liefs en misschien tot onze volgende reis.

Marian en Peter en onze medereizigers Truus en Les

• 09 Maart 2018 - 08:50

Corrie En Jan:

Heerlijk toch als je al om 7 uur smorgens aan het strand kunt liggen in de zon. Krijg je energie van. Die hadden jullie ook nodig voor de terugreis. Wel schrikken als de trein aanrijd zonder de mannen. Maar na alle verkeerde bussen en de stress van het overstappen zijn jullie weer veilig thuis. Leuk dat we een beetje konden meereizen op deze manier. Het was zeker een mooie reis. Groetjes Corrie en Jan

• 09 Maart 2018 - 11:59

Ria En Gerard:

Wat hebben jullie t leuk gehad , fijn om op terug te kijken !
    We vonden het leuk om zo met jullie mee te reizen, waren leuke verslagen.
    Fijn om weer thuis te zijn toch ?
    Groetjes Ria en Gerard

• 09 Maart 2018 - 21:49

Marja:

Hallo vakantiegangers , wat een mooie vakantie weer hè ! Heerlijk om op terug te kijken , nu hier weer lekker de lente in !

• 09 Maart 2018 - 23:10

Mieke:

hey reizigers...fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!!
    het was weer een mooie reis zo te lezen...ik heb mee genoten hoor.
    nu even wennen aan nederland en dan hoop ik jullie snel te zien
    xxx