Zaterdag 17 februari Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 februari Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 februari Bangkok

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

17 Februari 2018 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor de lieve en leuke reacties.

Hier dan ons eerste verslag vanuit Bangkok, Thailand.

We zijn donderdagochtend, na een heerlijk ontbijt, rond half 11 met de shuttle bus naar Schiphol gegaan. We konden gelijk inchecken en alle controllers doorlopen. Hierna nog even een heerlijk Hollands bakje koffie en thee op en daarna langzaam naar de gate om te boarden. Uiteindelijk zijn we met een half uur vertraging vertrokken. De 1e helft van de vluchtverliep voorspoedig en voor we er erg in hadden waren we al in Dubai. Hier hadden we een stopover van3 uur. Die tijd ging oom weer snel, koffiedrinken en de vele indrukken op deze luchthaven. Met een half uur vertraging vertrokken we om 3.30 uur naar Bangkok. Om 12.15 uur zijn we geland in Bangkok. Alles ging best wel vlot, de douane en visa regelen. Uiteindelijk hadden we ook de koffers snel, zodat we nog wat geld konden gaan wisselen in de kelder op de luchthaven. Dat was ook snel geregeld en konden we op zoek naar degene die ons zou ophalen. We vonden de desbetreffende persoon snel, de koffers in het busje en richting hotel. Hier aangekomen de reis door gesproken, tijden en tickets gekregen en toen op zoek naar de kamers. Deze waren niet geheel naar onze zin, zodat we andere kamers kregen aangeboden. Hierna oofrissen en op pad naar de Bayoke toren, alwaar we ons eerste diner inThailand hadden. We hebben gegeten op de 77e verdieping, maar zijn eerst van het uitzicht gaan genieten op de 83e verdieping. Daarna naar het hotel, nog een afzamkertjeendan naar bed, na een vermoeiende dag.

Zojuist, op zaterdag 17 februari zijn we naar de grootste markt (chatuchak) ter wereld geweest. Je loopt hier helemaal verloren, zo ontzettend groot.
Om 10.45 uur terug naar hotel, met de taxi (200 bath,5 euro). Het was ongeveer een half uur rijden. Nu de lunch en vanmiddag de klongtour.
We houden jullie verder op de hoogte.

Groetjes en veel liefs
Marian en Peter en onze medereizigers Truus en Les

• 17 Februari 2018 - 07:57

Marja:

Hallo vakantie vierders ! Fijn te horen dat jullie weer goed aangekomen zijn in Thailand . Nu lekker genieten van al het moois dat het land jullie bied . Groeten van ons in het koude Nederland . Hans en Marja

• 17 Februari 2018 - 09:11

Corrie En Jan:

Hoi luitjes. Net aangekomen in Thailand en dan al zo veel verschillende dingen gedaan. Wij blijven het volgen. Leuk hoor. Veel plezier.Groetjes Corrie en Jan

• 17 Februari 2018 - 09:46

Karin:

Beetje thuiskomen voor jullie Bangkok is ook zon geweldige stad veel plezier nog xx
    Grtjs Tonnie Karin

• 17 Februari 2018 - 11:23

Petra:

Leuk reisverslag fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    Fijne vakantie en tot horens
    Groetjes van ons petra en helma

• 17 Februari 2018 - 22:00

Ria En Gerard:

Zo zo al heel ondernemend geweest zeg !!!!!!!
    Geniet ervan en veel plezier
    Groetjes Ria en Gerard