Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

Jakarta

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

26 Februari 2017 | Indonesië, Batavia

Hallo lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor de leuke reacties.

We gaan nu beginnen met ons reisverslag.
Gistermiddag rond 17.oo uur waren we op schiphol.
Het inchecken moesten we zelf doen via computers en daarna de bagage drop off ook zelf regelen. Het is ons allen gelukt en we konden door naar de secrurety check. Hier ging echt wel wat tijd inzitten,maar we hadden tijd zat. Daarna op ons gemak koffie gedronken en het was snel 20.00 uur dat we gingen boarden. We hadden uitstekende plaatsen en genoeg beenruimte. De verzorging was uitsteken,we kwamen dan ook niets tekort. Rond 15.45 uur landden we in Kuala Lumpur, waar we even het vliegtuig uitmesten, om ruim een uur later weer te vertrekken. Na 1 1/2 uur vliegen landden we op Jakarta. We hebben een tijdje op de koffers staan wachten,maar uiteindelijk hadden ook wij ze en konden we kennismaken met de groep. Het is een grote groep,36 personen. Maar voor iedereen een plekje in de bus. Het hotel hier is erg luxe. Vanavond nog een kleine hap gegeten. Heerlijk Indonesische noodles. Daarna gedoucht en nu naar bed. Morgenochtend om 6 uur wake-up call. Om half 8 vertrekken we namelijk naar Bandung.

Zo, dan weten jullie dat we goed zijn aangekomen. O ja,het weer is hier heerlijk. Wat een genot.

We komen snel weer met een nieuw verslag.

Groetjes en veel liefs
Marian,Peter,Marja en Hans

• 26 Februari 2017 - 19:45

Ria En Gerard:

Fijn dat jullie n goede vlucht hebben gehad
    Stuur wat zonneschijn hier naar toe

• 26 Februari 2017 - 19:59

Ria En Gerard:

Hee hier zijn we nog n keer !!!
    Onze reactie is maar voor de helft verstuurd
    We kijken uit naar t volgende verslag.
    Gr van ons

• 26 Februari 2017 - 20:45

Truus En Lesley :

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. "Wrijf het maar lekker in "heerlijk warm hier" hahaha grapje

• 27 Februari 2017 - 09:22

Karin:

Nou de vakantie kan beginnen veel plezier xxxx

• 27 Februari 2017 - 10:07

Rina En Hein :

Hallo Marian en Peter fijn dat de vlucht goed gegaan is geniet van jullie welverdiende vakantie samen
    wat leuk dat reis verslag kunnen wij jullie van hier uit volgen

gr Rina

• 27 Februari 2017 - 12:38

Corrie En Jan:

Zo de reis is goed gegaan. Fijn nu kan het beginnen. Het heerlijke weer het lekkere eten en al die andere mooie dingen. Veel plezier. Gr. Corrie en Jan

• 06 Maart 2017 - 09:15

Vera:

Hoi samen

Een hele ervaring maar wel mooi hoop dat het nu goed gaat met Peter.
    Geniet nog ps mooie foto's.

Grt vann ons Mart en Vera xx