eerste dag - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

04 Juni 2011 | Sri Lanka, Colombo

Hallo lieve allemaal,

Ten eerste bedankt voor jullie reakties, maar nu is de reis dus echt begonnen.
Gistermorgen om 9 uur met de shuttlebus naar Schiphol. Om half 10 stonden we als derde in de rij om in te checken. Marian was erg zenuwachtig ivm het gewicht.Gelukkig maar een paar kilo, waar niet moeilijk over werd gedaan.We ontmoetten al een stel dat ook in onze groep mee ging reizen.Om 11.40 moesten we bij de gate aanwezig zijn, maar wat schetste onze verbazing, er stond een vlucht naar Turkije. Wij nogmaals op onze ticket kijken, D20, was toch echt goed. Tevens stonden er 2 mannen, die ook bij onze groep hoorden. Marian ging verhaal halen bij de grondstewardes, die meteen ging bellen.Wat bleek, het vliegtuig stond aan een andere gat en wel op d G pier. Dat was een eindje lopen, een half uur.Had als voordeel dat we meteen doorkonden en zo konden we toch nog mee naar Amman.Na 4 1/2 uur vliegen waren we in Amman, alwaar we over moesten stappen. Dit ging allemaal vrij snel.We vertrokken in Amman op tijd en landden na 6 1/2 uur vliegen in Colombo.We waren snel door de doane en hadden snel de koffers. Dan naar buiten waar de gids ons opwacht.We hebben een reisgezelschap van 17 personen.Snel in de bus want het begon te regenen, en niet zo'n beetje. Na aankomst in het hotel hebben vandaag een vrije dag.We zijn een paar uurttjes gaan slapen en daarna aan het zwembad gelegen. Het is erg warm hier!!!!!
We gaan over een kwartier gezamelijk eten.Het is hier 3 1/2 uur later.
Morgen vertrekken we om 8 uur en begint de reis echt.

Groetjes en veel liefs

Marian en Peter

• 04 Juni 2011 - 13:50

Richard Engelgeer:

Hoi fam. Jansen.
    Goed om te lezen dat jullie aangekomen zijn. Geniet van je reis en ik lees jullie verhalen met veel plezier.
    grt Richard en fam.

• 04 Juni 2011 - 13:53

Remko En Yolanda:

wat fijn dat alles goed gegaan is
    en nu maar genieten.
    heerlijk.
    veel liefs van ons

• 04 Juni 2011 - 14:04

Gonnie:

hallo fijn dat jullie goed zijn aan gekomen heel veel plezier en je hoort mij nog gr gonnie cor bobby

• 04 Juni 2011 - 16:42

Corrie En Jan :

Mooi zo veilig aangekomen. Nu kan het grote avontuur beginnen. Wij blijven jullie volgen. Gr. Corrie en Jan

• 04 Juni 2011 - 18:23

Marja:

hallo samen,
    een hele fijne vakantie,geniet ervan het is zo weer voorbij!
    Groetjes zo gauw er baby nieuws is zal ik het op de mail zetten!!!!!

• 07 Juni 2011 - 08:14

Evy En Lynn:

Lieve opa en oma,

Heel veel plezier op de rondreis en geniet lekker van jullie vakantie!!

Tot over 2 weekjes!

Heel veel liefs en dikke knuffels van Evy en Lynn ( en ook van onze papa en mama!! )

• 08 Juni 2011 - 14:27

Petra Damen:

heel veel plezeir geniet samen.