nog niet naar huis!!!! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu nog niet naar huis!!!! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

nog niet naar huis!!!!

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

24 April 2010 | Thailand, Pattaya

Hallo lieve allemaal,

Eigenlijk hadden we nu in het vliegtuig moeten zitten, maar helaas.
We waren helemaal klaar voor vertrek en stonden vannacht om 4.00 uur plaatselijke tijd klaar om te vertrekken. We vonden het al vreemd dat de bus er nog niet was en er geen koffie was.Even later kwam onze Thaise gids en die moest ons de mededeling doen dat we niet zouden vertrekken.
Wat een enorme teleurstelling was dat, je bent midden in de nacht helemaal reisvaardig en dan krijg je te horen dat de reis niet doorgaat.
We kregen zojuist een brief van Stip reizen dat er met man en macht gewerkt wordt om ons naar Nederland te krijgen. We hebben dubbele pech dat er nu weer een negatief reisadvies is afgegeven voor Thailand.
Morgenochtend is er weer een extra vlucht. Ons is toegezegd dat we dan meekunnen, maar eerst in het vliegtuig zitten en dan pas geloven we het.
Onder voorbehoud vertrekken we morgen om 11.00 uur plaatselijke tijd en landen we om 17.45 ned.tijd.

We willen graag naar huis en houden de moed er maar in.
In deze situatie zijn wij machteloos,we hebben deze situatie niet zelf in de hand.

Zogauw er nieuws is horen jullie het weer.

Heel veel liefs vanuit Thailand

Groetjes

Marian en Peter

• 24 April 2010 - 07:32

Henny Morano:

dit is wel vervelend, maar we kunnen de post wel naar je toesturen dan kun je tegen een goedkoop uurloon daar videocoderen het gaat toch naar dat soort landen, en jij hoeft je dan niet te vervelen, grapje maar daar kun je nog wel tegen denk ik, heel veel sterkte en gewoon tot morgen,groetjes henny.

• 24 April 2010 - 07:38

Marianne En Wim:

We hopen dat jullie vlucht nu doorgaat, goede reis en tot spoedig ziens.
    Groetjes Wim en Marianne

• 24 April 2010 - 11:23

Carla &Ad:

ik zou er alleen maar een heel bekend Bosch woord voor vinden !
    maar je kan er niets aan doen, als wachten.
    Peter , ik hoop dat je dinsdag de fustraties er af kan slaan op de squaschbaan

• 24 April 2010 - 13:28

Gonnie:

we duimen allemaal dat jullie mee kunnen morgen hoe de moed erin gr gonnie cor stefan richard hanneke en bobby

• 24 April 2010 - 13:52

Corrie En Jan:

zijn wij toch nog eerder thuis als jullie. houd vol komt goed. groetjes
    en Peter hier een kort woordje van jan
    als dit zo doorgaat dan worden dit veel zaterdagen overwerk (geintje)
    tot gauw jan en corrie

• 24 April 2010 - 17:21

Marja:

Nog even volhouden je moet maar zo denken het kan altijd erger !!!!
    Ik hoop dat je dit thuis leest!
    groeten Hans en Marja