dDe reis en eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu dDe reis en eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marian & Peter Jansen - WaarBenJij.nu

dDe reis en eerste dag

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian & Peter

30 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve allemaal,
Hier dan het eerste bericht uit Bangkok, Thailand.
We zijn zondagavond na een heerlijk diner bij Kim, vertrokken naar Schiphol, het Ibishotel.Was een emotioneel afscheid, maar eenmaal onderweg was het over. Maandagoctend om 11uur de shuttlebus genomen naar Schiphol.We konden als een van de eersten inchecken.Nog wat rondgedwaald op Schiphol en toen konden we vertrekken. Naast ons zaten 2 jongedames, die ook de rondreis van Stip gingen doen.Na een lange vlucht, weinig geslapen kwamen we om 6.15 uur plaatselijke tijd aan. Het tijdsverschil is hier 5uur later.Om 8 uur was ons gezelschap compleet, 19 personen, en konden we vertrekken richting het hotel. Daar aangekomen konden we meteen over onze kamers beschikken. Om half 12 was het verzamelen voor de lunch en de klong tour. Tijdens die boottocht had iedereen het moeilijk. Rond half 4 terug bij hotel,waar we nog even gezwommen hebben. Om half 7 verzamelen voor het diner in de hoogste toren van Thailand de bayoke.Daar hebben we heerlijk gegeten. Morgen komt er weer een nieuwe dag en proberen we jullie weer op de hoogte te houden. We gaan nu slapen na 2 vermoeiende dagen.

Groetjes en veel liefs uit een heet Bangkok.

Marian en Peter

• 30 Maart 2010 - 16:47

Henny Morano:

nou geniet ervan, want voor je het weet is de vacantie weer om, hier is het niet zo'n lekker weer, groetjes henny.

• 30 Maart 2010 - 17:31

Carla&Ad:

het is hier dinsdagavond - geen squash , wat te doen ? - en het wordt weer kouder !!

Marja:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Het is een lange zit he ? Maar de moeite waard.Een mooi groepje van 19 personen.Nog veel plezier .

• 30 Maart 2010 - 19:10

Marja:

Sorry, wel overdreven dat hij 3 keer verstuurd wordt!!!!!!!!!!

• 30 Maart 2010 - 20:19

Kim Hein En Evy:

Hi opa en oma, goed te horen alles ok is gegaan,

wij wensen jullie heel veel plezier daar, en missen jullie nu al,

dikke kus van Evy

• 31 Maart 2010 - 10:50

Karin Vd Grint:

hoi marian en peter.

heel veel plezier daar en ik ben gezond jaloers op jullie.
    want ik weet dat het een prachtig land is met veel cultuur en natuurlijk een lekker climaat.

groetjes karin vd grint

• 31 Maart 2010 - 16:18

Gonnie:

hallo peter en marian fijn dat alles goed is gegaan gr gonnie en cor